Είναι διεθνιστές, δεν είναι τρομοκράτες!

Είναι διεθνιστές, δεν είναι τρομοκράτες! Σάββατο, 12:30 στο μετρό Ακρόπολη για διαμαρτυρία έξω απ’ την ισπανική πρεσβεία

Κάτω τα χέρια απ' τους αντιφασίστες!

Σχετικά:

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Είναι διεθνιστές, δεν είναι τρομοκράτες!

Add yours

  1. Γεια σας!
    Είμαι υπέρ του διεθνισμού, και συμφωνώ πως η συμμετοχή σε τέτοιου είδους αγώνες είναι ίσως μία από τις λίγες ευκαιρίες που έχει κανείς να προσφέρει έμπρακτα την αλληλεγγύη του σε ομοϊδεάτες, και να γίνει πραγματικά συναγωνιστή.
    Ωστόσο, η συγκεκριμένη περίπτωση κάπου μου βρωμάει. Προφανώς δε μου βρωμάνε οι συλληφθέντες τους οποίους δε γνωρίζω… μου βρωμάει η άνεση με την οποία τους κάναμε αντιφασίστες… και που δε μας προβληματίζει πως πήγαν εκεί που πήγαν και μετά επέστρεψαν… χωρίς να έχουν λήξει οι συγκρούσεις.
    Δηλαδή για να καταλάβω τώρα εγώ:
    1. πάμε να παλέψουμε με τους σύντροφους αντιφασίστες στην Ουκρανία
    2. παλεύουμε μαζί τους
    3. την κοπανάμε και φεύγουμε

    Επίσης, καιρός είναι να γίνει μία κάποια εργατική ανάλυση της κατάστασης. Πολύ εύκολα το σχηματίσουμε το γενικευτικό δίπολο (φασίστες ουκρανοί Vs αντιφασίστες ρωσόφωνοι) και νομίζω πως αν δεν το έχουμε κάνει εσκεμμένα υποστηρίζοντας συμφέροντα, καλό θα ήταν να το ξανακοιτάξουμε.

    Φιλικά,

    Μιχάλης Παπαθωμάς

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑