Από το σκοταδισμό της ΧΑ στον σκοταδισμό της αστικής δικαιοσύνης

Από το σκοταδισμό της ΧΑ στον σκοταδισμό της αστικής δικαιοσύνης

Μουχλιασμένες αξίες και σάπια ιδανικά ανασύρονται από τον βούρκο στην επιφάνεια μέσα στην δίνη της παγκόσμιας συστημικής κρίσης που εκδηλώνεται με κανιβαλικό τρόπο στον ελλαδικό χώρο. Το ακροδεξιό επιτελείο του Σαμαρά που μετά την εκλογική νίκη στις 17 Ιούνη 2012 και την συγκρότηση τρικομματικής κυβέρνησης, σήμανε την ήττα και σε πολιτικό επίπεδο του πρώτου κύκλου αντιμνημονιακών αγώνων που είχε τραντάξει τα θεμέλια του αστικού συστήματος από τον Απρίλη του 2010 μέχρι τις 12 Φλεβάρη 2012. Αποκαθιστώντας έστω και προσωρινά το κενό αστικής πολιτικής εκπροσώπησης που ταλαιπωρούσε το σύστημα αυτή τη διετία 2010-2. Και όλα αυτά με φόντο τον εθνικισμό, τον ρατσισμό, τον αντικομμουνιστικό μεταεμφυλιακό λόγο, το μένος για τους απόκληρους μετανάστες, τον θρησκευτικό σκοταδισμό, καθώς και μίσος για το οργανωμένο εργατικό κίνημα, συγκροτώντας έτσι την απαραίτητη κοινωνική συμμαχία γύρω από την άρχουσα τάξη. Νόμος και Τάξη, Πατρίς και Θρησκεία, αυτό ήταν το αξιακό τετράπτυχο που έχει υιοθετήσει η κυβέρνηση, και που την βοηθά να βρίσκει την απαραίτητη συναίνεση με τους «από κάτω», και παράλληλα να αποδομεί την κοινωνική πρόνοια, να περιστέλλει ακόμα περισσότερο το κόστος της εργασιακής δύναμης, να αυξάνει τις στρατιές των ανέργων, να επιστρατεύει τις απεργίες, να απαγορεύει τις διαδηλώσεις, να κλείνει την μία πίσω από την άλλη τις καταλήψεις, να θάβει το κοινωνικό συμβόλαιο της μεταπολιτευτικής δημοκρατίας.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον ο νεοναζισμός βρήκε το πιο ευνοϊκό πολιτικό έδαφος, ως μία πολιτική διαχείρισης της κρίσης, για να αναπτυχθεί, όντας ο πιο γνήσιος εκπρόσωπος των ιδανικών των μνημονιακών ακροδεξιών διαχειριστών της καπιταλιστικής εξουσίας. Η αποθράσυνση τους όμως, η έπαρση, και κυρίως η άμεση απειλή της ηγεμονίας της ΝΔ στην ακροδεξιά πολυκατοικία έφερε και την οριστική ρήξη από την μεριά της κυβέρνησης Σαμαρά, παρόλο που μέχρι το καλοκαίρι η συνεργασία ΧΑ και βαθέως κράτους ήταν κάτι παραπάνω από άψογη. Και μην σκεφτεί κανείς ότι βαθύ κράτος και Σαμαράς ήταν ποτέ σε διαφορετικό μήκος κύματος. Ο τσαμπουκάς της Χ.Α. έσπασε καθώς με τις κινητοποιήσεις μετά την δολοφονία Φύσσα, αποδείχθηκε ότι δεν είχε τα κότσια να σταθεί απέναντι στην πίεση του αντιφασιστικού κινήματος στο δρόμο, ενώ η στάση τους απέναντι στην δικαιοσύνη είναι ακόμα ένα ρεζιλίκι στους μέχρι χθες “αντισυστημικούς” ναζί, σε συνδυασμό με τον κρύο υδρώτα που κυρίευσε τις γραμμές τους μετά την επίθεση στο Ν. Ηράκλειο. Ο κατήφορος δεν έχει τέλος. Οι δικαστικές διώξεις συνεχίζουν να κρέμονται πάνω από τα κεφάλια της ναζιστικής συμμορίας και μόνο μια ειλικρινής συνθηκολόγηση με το κυρίαρχο επιτελείο της άρχουσας τάξης που είναι η ΝΔ θα εξασφάλιζε στην συμμορία ένα ορισμένο έλεος. Από ότι φαίνεται λοιπόν η καταρρέουσα ΝΔ πιθανόν να κλείνει έστω και μέχρι τις εκλογές το μέτωπο στα δεξιά της, ανακόπτοντας την δημοσκοπική άνοδο της Χ.Α. με την οποία  μοιράζεται και την ίδια εκλογική βάση. Αυτό άλλωστε αποτελεί και την τελευταία ελπίδα της ΝΔ να διεκδικήσει από τον Συριζα την πρωτιά στις εκλογικές αναμετρήσεις που έρχονται, όσο βεβαίως κι αν κάτι τέτοιο αποτελεί ακόμα και έτσι όνειρο θερινής νυχτός.

paterpastitsios

Από το σκοταδισμό της ΧΑ στον σκοταδισμό της αστικής δικαιοσύνης

Ο προφυλακισμένος από τον Οκτώβρη ναζιστής Χρήστος Παππάς, το καλοκαίρι του ‘12, μετά την είσοδο των φασιστών στην βουλή, σε μια προσπάθεια να ξεφορτωθεί το προηγούμενο παγανιστικό παρελθόν το δικό του και της οργάνωσης του, με σκοπό να πλασαριστεί καλύτερα στον ακροδεξιό συρφετό, αναλαμβάνει προσωπικά να καλύψει τα “κενά” του νόμου και της τάξης. Ασκεί ποινική δίωξη, με κατηγορίες που ενεργοποιούσαν και τον μεταξικό νόμο περί βλασφημίας, στον Φίλιππο Λουΐζο, διαχειριστή της σελίδας στο facebook «Γέροντας Παστίτσιος». Η ποινική δίωξη δεν μπαίνει στο ντουλάπι, σε αντίθεση με όλες τις υποθέσεις που υπήρχαν εναντίον της Χ.Α., η αντιτρομοκρατική επιστρατεύεται και ο νεαρός Ιχθυολόγος βρίσκεται από τα Ψαχνά Ευβοίας όπου και εργαζόταν στην Γ.Α.Δ.Α. για ανάκριση όπου και του κατάσχεται και το προσωπικό του lap top, για να ερευνηθεί το περιεχόμενο του… Ακόμα και τώρα την στιγμή που γίνεται όλος ο ντόρος για τα τάγματα εφόδου από τα ΜΜΕ,  ακόμα και από τους στενούς συνεργάτες του Σαμαρά, ο μεσαιωνικός σκοταδισμός των παγανιστών (για να μην ξεχνιόμαστε) της Χ.Α. αποδεικνύεται ότι είναι κυρίαρχος στις δικαστικές αίθουσες.  Χθες το πρωί (16/1/2014) καταδικάστηκε σε 10 μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή, από το τριμελές πρωτοδικείο Αθηνών, ο 28χρoνος Φίλιππος Λουΐζος, διαχειριστής της σατυρικής σελίδας Γέροντας Παστίτσιος, με την κατηγορία της καθύβρισης των θρησκευμάτων, ενώ άλλες δύο αρχικές κατηγορίες αφαιρέθηκαν από το κατηγορητήριο.
Με αυτήν την δικαστική απόφαση δημιουργείται ένα νομικό προηγούμενο καταδίκης απέναντι σε  οποιονδήποτε αμφισβητεί το παπαδαριό ακόμα και σε οποιαδήποτε μορφή σάτιρας. Είναι ένα μάθημα για όσους «έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη» και σε αυτούς που προωθούν την λογική του θεσμικού αντιφασισμού του οποίου σημαντικός βραχίονας θα είναι αυτή ακριβώς η  δικαιοσύνη, αφού ο φασισμός μπορεί να «αντιμετωπιστεί» (αυτό μάλλον είναι διαφορετικό από το θα τσακιστεί) μέσω της νομικής πάταξής τους, καθώς και με σχετικά νομοθετήματα περιορισμού της ελευθερίας του λόγου, η ακόμα ζητώντας να βγουν και εκτός νόμου οι φασίστες.
Επίσης η παραπάνω απόφαση είναι άλλη μία επιβολή της Εκκλησίας πάνω στο Κράτος, μια ακόμη απόδειξη της επιστροφής της Θεοκρατίας στην Δύση την στιγμή που ειρωνεύεται το απολίτιστο Ισλάμ. Μια δικαστική απόφαση σε μία χώρα που ο πρωθυπουργός της μιλά… “απευθείας με τον Θεό”, σε μία χώρα που έχει τα πιο χαμηλά ποσοστά αποδοχής της θεωρίας της εξέλιξης, που το χριστεπώνυμο πλήθος που παραμυθιάζεται με τους μύθους της Αγίας Λαύρας και του κρυφού σχολειού, ανατριχιάζει σε οποιαδήποτε απομάκρυνση της θρησκευτικής κατήχησης που γίνεται στα ελληνικά σχολεία, δεν πέρασαν και πολλοί μήνες από τότε που κατατέθηκε η πρόταση για την αντικατάσταση του μαθήματος των θρησκευτικών από το μάθημα της θρησκειολογίας. Ακόμα και για την συγκεκριμένη υπόθεση όλοι αυτοί που προσκυνούν «έναν Θεό που κηρύσσει την αγάπη και την συγχώρεση» βγάζουν δηλητήρια μίσους για τον 28χρονο διαχειριστή του “πάτερ παστίτσιου”, δηλώνοντας ότι η ποινή της δεκάμηνης φυλάκισης θα προκαλέσει ένα «θεμιτό αίσθημα δικαίωσης και ανακούφισης στα εκατομμύρια των χριστιανών».  Είναι αυτός ο εθνικός κορμός που μέσα στα κηρύγματα της αγάπης και της μετάνοιας αποδοκιμάζει οποιονδήποτε δεν συντάσσεται μαζί του, χθες έχτιζε πανεπιστήμια πάνω στους τάφους των Εβραίων (βλ. Αριστοτέλειο), για να ξεχαστεί ότι κάποτε υπήρξαν, και αφού προηγουμένως τους είχαν πάρει σπίτια και περιουσίες στέλνοντάς τους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, σήμερα θέλει να απαγορεύσει την ανέγερση τζαμιού για τους μουσουλμάνους, αποδέχεται τα στρατόπεδα συγκέντρωσης για τους μετανάστες, ονειρεύεται εκστρατείες για τις «χαμένες πατρίδες».
Και ενώ  σε κάθε επίσκεψη που έχει δεχθεί από διάφορες μερίδες της πολιτικής εξουσίας για μια έμπρακτη υποστήριξη από την πλευρά της εκκλησίας μέσα στην κρίση, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δηλώνει ότι είναι «άνθρακας ο θησαυρός», και ενώ τα ρατσιστικά και απάνθρωπα κηρύγματα του Άνθιμου συνεχίζονται, θα πρέπει και να χωνέψουμε τις δηλώσεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, μετά την επίσκεψή του στον Πατριάρχη: «Πιστεύουμε ότι η αλληλεγγύη στον συνάνθρωπο αλλά και η αλλαγή της μεταναστευτικής πολιτικής είναι δύο σημεία στα οποία συμπλέουν οι θέσεις της Ευρωπαϊκής Αριστεράς με τις αξίες της ορθόδοξης εκκλησίας».

4
Αν θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ να πείσει ότι θα βάλει τέλος στην κοινωνική καταστροφή καθώς και τις πολιτικές που επέβαλε το Κράτος Έκτακτης Ανάγκης την προηγούμενη περίοδο, πρέπει να έχει υπόψη του ότι αυτό απαιτεί συγκρούσεις με συμφέροντα και με παγιωμένες αναχρονιστικές αντιλήψεις, ακόμα και με ιδεολογήματα της κοινής γνώμης, στην οποία αυτό το νεορεφορμιστικό μόρφωμα είναι τόσο ευάλωτο. Ένας ρεφορμισμός εκτός τόπου και χρόνου, που  μπορεί να προτείνει ένα μοντέλο ταξικής συνεργασίας σε συνθήκες βαθιάς κρίσης, σε αντίθεση με τον κλασσικό που μεσουράνησε σε περιόδους παχιών αγελάδων, που το σύστημα μπορούσε να ανεχτεί σοσιαλίζοντες πειραματισμούς, όχι μόνο από τους σοσιαλδημοκράτες αλλά ακόμα και από τον γέρο Καραμανλή.
Λοιπόν μπορεί ο σκοταδισμός να κυριαρχεί, αλλά δεν ξεχνάμε ότι το πιο βαθύ σκοτάδι είναι αυτό πριν ανατείλει ο ήλιος. Και να μην ξεχνά κανείς ότι υπάρχει αρκετός κενός χώρος στο σκουπιδοτενεκέ της Ιστορίας για να χωρέσει ο συντηρητισμός του χριστιανικού ιερατείου και κάθε σκοταδιστική, αναχρονιστική, ρατσιστική και ναζιστική ιδεολογία.

Οδυσσέας Θαλασσινός

5 σκέψεις σχετικά με το “Από το σκοταδισμό της ΧΑ στον σκοταδισμό της αστικής δικαιοσύνης

Add yours

  1. «Στο μεσαίωνα ολοταχώς»

    «Στο μεσαίωνα ολοταχώς»
    Το διοικητικό συμβούλιο της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, με αφορμή την πρωτόδικη καταδίκη του δημιουργού της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης «Γέρων Παστίτσιος» εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία τονίζει: «Παρά τη χαμηλή της θέση στις επικοινωνιακές προτεραιότητες της συγκυρίας, η σημερινή καταδίκη του δημιουργού της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης «Γέρων Παστίτσιος» αποκτά εμβληματικό εκτόπισμα.

    Η πρώτη, μετά από δεκαετίες, αναβίωση της διάταξης που ποινικοποιεί την «καθύβριση θρησκεύματος» εγγράφεται στην πρόσφατη σειρά φαινομένων παλινόρθωσης των πιο σκοτεινών σελίδων της ιστορίας των δικαιωμάτων στην Ελλάδα. Ενώ τα στελέχη της Χρυσής Αυγής οδεύουν με βαρύτατες κατηγορίες στη φυλακή, οι κινητοποιήσεις και οι συμμαχίες της ήδη πιάνουν τόπο καθώς οι ιδεολογικές της επιλογές έχουν διαχυθεί σε θεσμούς που υποτίθεται ότι υπάρχουν για να προστατεύουν τα ανθρώπινα δικαιώματα. Θυμίζουμε πως η αστυνομική κινητοποίηση που οδήγησε στη σύλληψη του δημιουργού της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης ξεκίνησε από επερώτηση του προφυλακισθέντα ως υπαρχηγού της εγκληματικής οργάνωσης το Σεπτέμβριο 2013».

    Στη συνέχεια, η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου σημειώνει: «Έχοντας αγωνιστεί σε ανύποπτο χρόνο για την ελευθερία του λόγου και της τέχνης καθώς και για τον απεγκλωβισμό του κράτους και του δικαίου από το βραχνά της θεοκρατίας, η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου διακατέχεται όχι πια από απλή ανησυχία, αλλά δυστυχώς από βεβαιότητα για μια θεσμική και ιδεολογική οπισθοδρόμηση που δεν φαίνεται να έχει τέλος».

    «Ας αναλογιστούν τις συνέπειες της αδράνειάς τους όσοι νόμιζαν πως οι παρωχημένοι νόμοι δεν χρειάζεται να καταργηθούν αφού δήθεν έχουν απενεργοποιηθεί στην πράξη. Ας αναλογιστούν τις συνέπειες της αφέλειάς τους όσοι εμπιστεύονται στη διακριτική εξουσία της ελληνικής δικαιοσύνης, ως έχει, αποκλειστικές αρμοδιότητες για την ανάταξη της πολιτείας και την προκοπή της κοινωνίας», προσθέτει.

    «Η απόφαση δείχνει ότι η ελευθερία του λόγου, θεμελιώδης πυλώνας της κοινωνικής συμβίωσης σε ένα δημοκρατικό κράτος δικαίου, τελεί υπό αμφισβήτηση όχι μόνο από τους καταστατικούς εχθρούς της δημοκρατίας αλλά από τους πολιτειακά εντεταλμένους προστάτες της», καταλήγει στην ανακοίνωσή της η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου.

    Μου αρέσει!

  2. Στη Δύση το Ιράν θεωρείται (άδικα) το ακραίο παράδειγμα θεοκρατικού κράτους. Κι όμως ο Αχμαντινετζάντ δεν είχε δηλώσει ποτέ πως μιλάει με το Θεό (πράγμα που θα αποτελούσε ύβρη) ούτε ότι ζητά τη βοήθεια της Παναγιάς για να βγούμε από το μνημόνιο. Αυτά τα κάνει ο Έλληνας πρωθυπουργός και ο λόγος είναι ότι υπάρχουν ανοιχτά αυτιά να τον ακούσουν. Στην Ελλάδα υπάρχει ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού εντελώς θρησκόληπτο όσο και ηλίθιο που η μόνη του εμπλοκή με την πραγματικότητα διαμεσολαυείται από την κυριακάτικη λειτουργία. Στο βιντεάκι που ακολουθεί διακρίνονται τέσσερα άτομα (που καλύπτουν μάλιστα όλο το ηλικιακό φάσμα). Ο Σαμαράς δεν τους χρειάζεται απλά σαν ψηφοφόρους, αλλά για κάτι παραπάνω. Με κάτι τέτοιους θέλει να χτίσει τη συναίνεση στη νέα Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών που οραματίζεται. Ο προσεχτικός παρατηρητής μπορεί να διακρίνει την πηχτή βλακεία όσο και τον φανατισμό στο βλέμμα τους. Ναι, μπορούν να γίνουν επικίνδυνοι για κάθε φυσιολογικό άνθρωπο.
    Κ. Ρουσίτης

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑