Ενώ η επιχείρηση νόμος και τάξη είναι σε εξέλιξη, η αριστερά εμβολιάζεται χαριεντιζόμενη

Κ. Μαραγκός

Την ώρα που οι αρχηγοί της αντιπολίτευσης παριστάνουν τους κομπάρσους στον κυβερνητικό θίασο εμβολιαζόμενοι/-ες σε απευθείας μετάδοση από τα βοθροκάναλα, το καθεστώς της Ν.Δ. συνεχίζει ακάθεκτο την επιχείρηση νόμος και τάξη.

Χθες ξημερώματα, και εν μέσω του ψησίματος για τη φοιτητική αστυνομία, τα Ε.Κ.Α.Μ. μπούκαραν παρουσία υποτίθεται εισαγγελέα στη φοιτητική εστία του Ζωγράφου καταστρέφοντας ό,τι έβρισκαν μπροστά τους, για να τραβηχτούν στη συνέχεια και οι σχετικές φωτογραφίες. Στα λάφυρα της εισβολής βρέθηκαν και 8 προσαχθέντες (6 συλλήψεις για «παράνομη» διαμονή στην Εστία και 2 συλλήψεις για κατοχή 3 γρ. κάνναβης (!!!), σύμφωνα με το δελτίο της Γ.Α.Δ.Α.), τους οποίους και φόρτωσαν με διάφορα μικροπλημμελήματα αμφίβολης προέλευσης δεδομένου ότι δεν υπήρχαν αυτόπτες μάρτυρες πέρα από τους εισβολείς.

Το γιουρούσι των Ε.Κ.Α.Μ. στις φοιτητικές εστίες δεν συνιστά μονάχα μια ακόμα παραβίαση του πανεπιστημιακού ασύλου, αλλά και του οικιακού ασύλου. Τα δωμάτια των φοιτητών/-τριών δεν είναι κοινόχρηστος χώρος, όπως δεν είναι οι κατοικίες γενικώς, ακόμα και οι προσωρινοί χώροι διαμονής όπως ένα αντίσκηνο. Οι χώροι αυτοί προστατεύονται από το οικιακό άσυλο, το οποίο είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο. Οι Π.Ν.Π., οι αστυνομικές αποφάσεις και η επίκληση δήθεν κινδύνων για τη δημόσια υγεία δεν αρκούν για να παραβιάζονται συνταγματικά δικαιώματα, και μάλιστα για υποψία πλημμελημάτων επιπέδου παραβίασης του Κ.Ο.Κ.. Ωστόσο, στην κατάσταση εξαίρεσης που βρίσκεται η χώρα, όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους δικτατορίσκους του Μαξίμου.

Η προκλητική παρουσία των Μ.Α.Τ. κάθε τρεις και λίγο σε πανεπιστημιακούς χώρους μόνο τυχαία δεν είναι. Πρόκειται για σχεδιασμένες κινήσεις με σκοπό να εμπεδωθεί προς άπαντες ενδιαφερόμενους ότι στη μετα-κορωνοϊό κανονικότητα οι χώροι αυτοί θα βρίσκονται πλέον υπό τον αυστηρό έλεγχο της αστυνομίας. Ως γνωστό, έχει ήδη δρομολογηθεί το μπαστάκωμα 1.500 αστυνομικών στα πανεπιστήμια με συνοπτικές διαδικασίες, και βεβαίως χωρίς τη δυνατότητα του φοιτητικού κινήματος να πει τη γνώμη του, αφού οι σχολές είναι κλειστές εδώ και 10 μήνες, και με τις διαμαρτυρίες απαγορευμένες λόγω των γνωστών μέτρων περί συναθροίσεων. Την ίδια ώρα, στο πρότυπο του συνδικαλιστικού νόμου, είναι στα σκαριά η μετατροπή των φοιτητικών συλλόγων, μέσω ηλεκτρονικών ψηφοφοριών και λοιπών applications, σε παραμάγαζο της Δ.Α.Π..

Να εμπεδώνεται η νέα κανονικότητα

Όταν ξεκίνησε όλη αυτή η ιστορία με τις καραντίνες κανείς σχεδόν δεν πίστευε ότι όλα αυτά τα περιοριστικά μέτρα ήρθαν για να μείνουν. Όποιος βάραγε τα κουδούνια, έμπαινε με τη μια στο γκρουπ των ψεκασμένων και των Λουδιτών, και μάλιστα από…ευυπολήπτους μαρξιστάς.

Είναι άξιο απορίας όλοι αυτοί που σφύριζαν αδιάφορα τον Μάρτιο κουνώντας το δάχτυλο σε όσους αμφέβαλαν για τις προθέσεις της κυβέρνησης, τι να σκέφτονται τώρα όταν κοιτάνε τη μούρη τους στον καθρέφτη.

Ακόμα κοιμούνται όρθιοι

Όμως φαίνεται ότι η αριστερά που ψήφιζε την καραντίνα και τις Π.Ν.Π. («Παρών» ο ΣΥΡΙΖΑ, «Ναι» το ΜέΡΑ25) κάνοντας από την πρώτη στιγμή πλάτες στον Μητσοτάκη, αλλά και η άλλη που ναι μεν δεν ταυτιζόταν, αλλά ποτέ δεν είπε ένα στιβαρό «όχι» στις απαγορεύσεις κυκλοφορίας και συναθροίσεων, στις υποχρεωτικές μάσκες παντού, νομίζοντας ότι όλα αυτά θα κρατήσουν λίγο και σίγουρα δεν περιλαμβάνουν αυτούς που συναθροίζονται για καλό σκοπό και τηρώντας τις αποστάσεις κι όλα τα μέτρα προστασίας, συνεχίζει να τρέχει πίσω από την ατζέντα που της υποδεικνύει ο τηλεοπτικός γκεμπελίστικος συρφετός της κυβέρνησης.

Πώς αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί η απάθεια αυτής της αριστεράς που κάνει πασαρέλα μπροστά στις κάμερες για να μας δείξει πόσο υπάκουη είναι στον εμβολιασμό και την δήθεν επιχείρηση «ελευθερίας»; Πόσο έτοιμη να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε μια ελεεινή κυβέρνηση που χρησιμοποιεί το εμβόλιο, όπως και οι άλλες πρωτοκοσμικές κυβερνήσεις, για να σαλαμοποιήσει ακόμα περισσότερο την κοινωνία υποβάλλοντάς τη σε μια ακόμα άσκηση πειθαρχίας και υπακοής; Στο στόχαστρο αυτή τη φορά βρίσκονται οι λεγόμενοι «αρνητές». Σ’ αυτήν την κατηγορία το καθεστώς μπορεί να τσουβαλιάζει τους πάντες. Απ’ αυτούς που αρνούνται γενικώς τα εμβόλια, μέχρι εκείνους που βλέπουν τον de facto υποχρεωτικό εμβολιασμό ως ένα ακόμα εργαλείο της επιχείρησης (υγειονομικής) πειθαρχίας και συμμόρφωσης του πληθυσμού. Δεν πρόκειται για ένα ενιαίο πλήθος. Σίγουρα όμως είναι ένα 30-40% του πληθυσμού. Δεν θα μπούμε εδώ να δούμε τους λόγους που κάποιος δεν είναι διατεθειμένος να κάνει το συγκεκριμένο εμβόλιο˙ αυτή είναι μια άλλη συζήτηση. Αυτό που μας ενδιαφέρει εδώ είναι οι επιπτώσεις που θα έχουν όσοι, για οποιονδήποτε λόγο, αρνηθούν να συμμετάσχουν σ’ αυτό το πανηγύρι.

Ήδη υπάρχει μπόλικη αρθρογραφία επ’ αυτού. Το υγειονομικό διαβατήριο είναι ήδη στα σκαριά και οι περισσότερες χώρες το έχουν ήδη δρομολογήσει. Υποτίθεται ότι όσοι δεν κάνουν το εμβόλιο, δεν θα έχουν επιπτώσεις. Πρόκειται για χονδροειδές ψέμα. Θα έχουν στον βαθμό που ο εμβολιασμένος αποκτά το προνόμιο να μπαίνει σε αεροπλάνα, και γενικά Μ.Μ.Μ., στα θέατρα, σε κινηματογράφους, σε ξενοδοχεία κ.ο.κ.. Ναι μεν απαγορεύεται συνταγματικά ο υποχρεωτικός εμβολιασμός, αλλά κανείς δεν απαγορεύει στις επιχειρήσεις -ακόμα και στο δημόσιο- ο εμβολιασμός να θεωρείται προαπαιτούμενο για να βρεις δουλειά ή να διατηρήσεις αυτή που πιθανόν έχεις. Όλα αυτά φαίνεται να μην πολυαπασχολούν την αριστερά, η οποία τις τελευταίες μέρες αυτό που έχει να πει είναι τι καλά που είναι γενικώς τα εμβόλια, κάνοντας μια τσάμπα επίδειξη ορθολογισμού στρέφοντας ως συνήθως το βλέμμα της εκεί που της υποδεικνύει το κράτος, ώστε να κουνήσουν μαζί το δάχτυλο σε όσους αρνούνται, όχι γενικώς τα εμβόλια, αλλά να παριστάνουν τους κλόουν στο παιχνίδι πειθάρχησης και υποταγής, στο οποίο επιδίδεται το κράτος όλους αυτούς τους μήνες.

Προφανώς η αριστερά είναι με την επιστήμη και με τα εμβόλια. Όμως όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν το εργαλείο πειθαναγκασμού, διακρίσεων και καταστολής. Σ’ αυτό η αριστερά πρέπει να έχει μια ξεκάθαρη θέση. Ορθά, κοφτά κι απ’ την πρώτη στιγμή. Η γελοία εικόνα των Τσίπρα, Κουτσούμπα και Βαρουφάκη να εμβολιάζονται σαν χαζοχαρούμενοι κομπάρσοι, παίζοντας το παιχνίδι του Μητσοτάκη, δίνει ένα σαφές μήνυμα. Εκτός κι αν η αριστερά συμφωνεί με το παραμύθι της κυβέρνησης (αυτών και των άλλων της αυτοκρατορίας) ότι υπάρχει κάποια απειλή από κάποιους αρνητές, οι οποίοι πρέπει να ξεσκεπαστούν γιατί κινδυνεύει η ανοσία του 70%. Γιατί αυτό μας λέει η κυβέρνηση. Μέχρι τώρα πεθαίνει ο κόσμος και συνεχίζει να πεθαίνει παρόλες τις παράτες για τα εμβόλιά σας, όχι γιατί κάποιοι δεν τηρούν τα μέτρα, όπως μας λέει νυχθημερόν το καθεστώς της Αθήνας, αλλά γιατί έχουν αφήσει τα νοσοκομεία χωρίς αναπνευστήρες, χωρίς γιατρούς, χωρίς νοσηλευτικό προσωπικό και χωρίς Μ.Ε.Θ.˙ όπως, επίσης, και χωρίς θεραπείες ακόμα κι αν υπάρχουν (αλλά τις αφήνουν μόνο για τους κολλητούς τους). Ήδη βγαίνουν σωρηδόν τα στοιχεία ότι το 85% των θανάτων λαμβάνει χώρα εκτός Μ.Ε.Θ.. Αυτό πολύ απλά σημαίνει ότι κόσμος που θα μπορούσε να σωθεί, πεθαίνει αβοήθητος στα ρημαδονοσοκομεία της βόρειας Ελλάδας κι αυτοί οι καραγκιόζηδες μας δείχνουν τον θίασο του Μητσοτάκη -και μερικούς διατεταγμένους γιατρούς της Δ.Α.Κ.Ε- να εμβολιάζονται, και στο καπάκι οι κομπάρσοι της κοινοβουλευτικής αριστεράς να κάνουν το ίδιο. Αν δεν είναι όλο αυτό το σκηνικό για φάσκελα, τότε για τι είναι; Κι η πλάκα είναι ότι, ενώ ενοχοποιούν τον κόσμο που δεν θέλει να κάνει το εμβόλιο, όπως δεν το έκανε και με τη γρίπη του Αβραμόπουλου πριν χρόνια, δεν έχουν καν τα εμβόλια. Υποτίθεται ο εμβολιασμός των κάτω των 60 θα ξεκινήσει μετά το καλοκαίρι.  Κι ενώ συμβαίνει αυτό, την ίδια ώρα φτιάχνουν εφαρμογές στα κινητά που θα ειδοποιούν τους γύρω σου αν έχεις κάνει το εμβόλιο και υγειονομικά διαβατήρια για να μπορεί κανείς να συνεχίσει τη ζωή που είχε πριν τον κορωνοϊό. Αν αυτό δεν είναι σαν το εβραϊκό αστέρι που υποχρεωτικά έπρεπε να φέρουν οι εβραίοι πάνω τους ή στα σπίτια τους, προκειμένου να στιγματίζονται και να γίνονται στόχος του όχλου, τότε σαν τι είναι; Θα πάρει χαμπάρι επιτέλους αυτή η κοιμισμένη αριστερά τι παίζεται εδώ ή θα μας κάνει μαθηματάκια της πλάκας για το πώς τα εμβόλια αύξησαν το προσδόκιμο επιβίωσης της ανθρωπότητας;

Δεν θα μιλήσουμε εδώ για τη διαχείριση των εμβολιασμών ούτε, φυσικά, για ερωτήματα που ούτε οι φαρμακευτικές μπορούν ν’ απαντήσουν σχετικά με τους ανοσοκατεσταλμένους, τις εγκύους, τα αυτοάνοσα ή τις αλλεργίες˙ ούτε, πολύ περισσότερο, γιατί θα πρέπει να εμβολιαστεί ο πληθυσμός που έχει ήδη αντισώματα, είτε επειδή μολύνθηκε από τον covid-19 είτε από άλλους κορωνοϊούς, οι οποίοι, επίσης, δίνουν ανοσία και ενεργοποιούν τα Τ λεμφοκύτταρα. Ήδη στις χώρες με μεγάλη διασπορά, ένα 30% -ίσως και 40%- έχει ανοσία. Αυτό δεν απασχολεί κανέναν απ’ τους ντίλερς των φαρμακευτικών, αλλά το πιο φοβερό είναι ότι δεν απασχολεί ούτε την αριστερά. Γιατί, κύριοι, ο κόσμος αυτός θα πρέπει να εμβολιαστεί εις διπλούν από ένα εμβόλιο, αν έχει ήδη ανοσία; 

Μα προφανώς γιατί το τάργκετ γκρουπ του ύποπτου, ανεύθυνου, και υπεύθυνου για τους συνεχιζόμενους θανάτους λόγω της θανατοπολιτικής τους, θα πρέπει να διατηρείται στα επίπεδα όλου του πληθυσμού. Κι αυτή τη φορά το σχέδιο είναι απλό. Αρχικά ενοχοποιούμε τους πάντες, ως ύποπτους, κι όλοι μπαίνουν υπό περιορισμό. Στη συνέχεια διαχωρίζονται οι υπάκουοι, που βασικό τους καθήκον είναι να βρίζουν τους ανυπάκουους που «δεν τηρούν σωστά τα μέτρα» ή τα αρνούνται ή που αμφιβάλουν γι’ αυτά ή για τις προθέσεις της εξουσίας κ.ο.κ.. Ό,τι συμβεί από δω και πέρα ξέρουμε ποιοι ευθύνονται, με τον ίδιο τρόπο που ξέραμε και στον μεσοπόλεμο ότι για όλα τα δεινά ευθύνονται οι εβραίοι, οι ομοφυλόφιλοι, οι τσιγγάνοι και οι κομμουνιστές που τους υποστηρίζουν. Το κόλπο είναι παλιό και συνήθως πιάνει. Εκτός κι αν υπάρχει αντίδραση. Η αριστερά έκανε την πάπια τον Μάρτιο και το ίδιο κάνει και με το εμβόλιο. Όλο αιφνιδιάζεται, όλο πιάνεται εξ απροόπτου η καημενούλα. Δεν προλαβαίνει να κάνει δεύτερες σκέψεις. Ας τη βοηθήσει κάποιος, ας φωνάξει το 166 μπας και έχει πάθει ξανά εγκεφαλικό.

Βασιλικότεροι του βασιλέως

Η αριστερά για ακόμα μια φορά επιδίδεται σε ασκήσεις κουταμάρας. Φωνάζει και καταγγέλλει την κυβέρνηση ότι δεν τηρεί τις υποσχέσεις της κι ότι δεν μας έφερε τα πολυαναμενόμενα εμβόλια στην ώρα τους. Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει τον Μητσοτάκη ότι, αντί να εμβολιαστούν άμεσα οι υγειονομικοί, εμβολιάζονται οι κολλητοί της κυβέρνησης. Απίστευτη κριτική. «Μας κρύβουν τα εμβόλια», αυτό έχει να πει η αριστερά της φάπας, με τον ίδιο τρόπο που τον Μάρτιο «μας έκρυβαν τους νεκρούς στο Μπέργκαμο». Μόνο που κανείς δεν έκρυβε κανέναν νεκρό, τουναντίον μάλιστα. Αντί να ψάξουν γιατί πεθαίνει ο κόσμος, ποιοι ακριβώς κινδυνεύουν, να επικεντρωθούν στις ύποπτες κινήσεις των κυβερνήσεων που έσπαγαν απ’ την πρώτη μέρα κάθε προηγούμενο ρεκόρ στον αυταρχισμό, η αριστερά επιβεβαίωνε με τις ανοησίες της το κυρίαρχο αφήγημα της κορωνοϋστερίας. Το ίδιο κάνει και τώρα με τα εμβόλια. Βιάζεται να πιάσει στα πράσα την κυβέρνηση ότι αργεί κι αναλαμβάνει η ίδια να μπει μπροστά στην καμπάνια για τους εμβολιασμούς. Κι όχι μόνο αυτό. Ταυτόχρονα επιβεβαιώνει σε εξοργιστικό βαθμό ότι δεν πρέπει να αισιοδοξούμε ότι θα τελειώσει η καραντίνα. Και καταγγέλλει μάλιστα την κυβέρνηση ότι καλλιεργεί αυταπάτες. «Θα ζούμε καιρό με τον ιό και ας βρεθεί εμβόλιο» προειδοποιεί ο Τσίπρας, για να κόψει από τώρα τη φόρα σε όσους περιμένουν πότε θα τελειώσουν όλα αυτά, μαζί φυσικά με τα «μέτρα». Απίστευτα πράγματα.

Πουθενά, βρε ανόητοι, δεν καλλιεργεί η κυβέρνηση αυταπάτες, που τρέχετε σαν τους κακομοίρηδες να βγάλετε το φίδι απ’ την τρύπα. Σε όλους τους τόνους από όλα τα βοθροκάναλα και τις επιτροπές λοιμωξιολόγων το λένε και το ξαναλένε. Δεν θα τελειώσουν τα μέτρα, οι απαγορεύσεις, οι μάσκες και άρα τα πρόστιμα και οι καταπατήσεις των δημοκρατικών δικαιωμάτων. «Τα εμβόλια δεν θα εξαλείψουν τον κορωνοϊό» διατείνεται ο Π.Ο.Υ.. Γιατί ο κορωνοϊός θα συνεχίζει να διασπείρεται ακόμα κι απ’ αυτούς που έχουν κάνει το εμβόλιο (εδώ γελάμε). Μάλιστα. Το να κάνει κανείς το εμβόλιο δεν σημαίνει ότι δεν τον κολλάει ή ότι δεν τον μεταδίδει σε άλλους!!!!! Αυτό που πετυχαίνει είναι το να τον περνάει πιο ανώδυνα. Βεβαίως πιο ανώδυνα τον περνάει ήδη και χωρίς εμβόλια το 90% των κρουσμάτων. Και το πρόβλημα με τους ασυμπτωματικούς, όπως μας λέγατε, ήταν ότι τον μετέδιδαν αθόρυβα στα ανυποψίαστα θύματά τους. Φαίνεται, λοιπόν, ότι δεν θα σωθούμε απ’ αυτήν την κατάρα, ειδικά τώρα (μα τώρα που βγήκε το εμβόλιο;;;;) που ο κορωνοϊός μεταλλάσσεται σε μια σειρά χώρες του πλανήτη, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο μεταδοτικός. Οπότε τζίφος η υπόθεση.

Είναι προφανές ότι και με το εμβόλιο, και σύμφωνα με τα δικά τους λόγια δεν πρόκειται να σωθούμε απ’ τον κορωνοϊό τόσο εύκολα, άσε που μέσα στους πάγους, ακούμε όλο και πιο συχνά απ’ τους λοιμωξιολόγους, κρύβονται πάνω από 1 εκατομμύριο άγνωστοι θανατηφόροι ιοί που κοιμούνται, ενώ εμείς μισοξέρουμε μόνο τους 3.000. Είναι προφανές, λοιπόν, ότι η ανθρωπότητα από δω και στο εξής βρίσκεται υπό την απειλή μιας προδιαγεγραμμένης καταστροφής. Και μιας και μάθαμε να ζούμε με προφυλάξεις, έτσι θα ζούμε από δω και πέρα, εξού και τα υγειονομικά διαβατήρια, οι εφαρμογές στα κινητά και αλλού, καθώς και η συνέχεια των περιοριστικών μέτρων εις το διηνεκές.

Είναι τόσο εξωφρενικά αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και σε τόσο λίγο χρόνο που δεν ξέρει κανείς από πού να προφυλαχθεί. Απ’ τις οβίδες της κυβέρνησης ή απ’ την προσαρμογή της αριστεράς. Και δυστυχώς όχι μόνο της καθεστωτικής. Περιμέναμε μερικούς μήνες, και για την ακρίβεια μέχρι την απαγόρευση της πορείας της 17 Νοέμβρη, για να πει δειλά -και χωρίς να είναι και τελείως σίγουρη αυτή η αριστερά- όχι στην απαγόρευση κυκλοφορίας. Και όχι όλη βέβαια. Τώρα με τα εμβόλια θα περάσει ακόμα ένας χρόνος για ν’ ακούσουμε το σύνθημα καμία διάκριση και κανένα προνόμιο για όσους δεν κάνουν ή όσους κάνουν το εμβόλιο. Αλλά τι νόημα έχει να καταλαβαίνει κανείς τι έκανε μετά τον Λίβανο, μετά την Καζέρτα, μετά τη Βάρκιζα, μετά τα «γιατί δεν θα γίνει χούντα», μετά το «Καραμανλής ή Τανκς», μετά τη συγκυβέρνηση Τζαννετάκη, μετά το άδειασμα του δημοψηφίσματος και το 3ο μνημόνιο; Δεν μπορεί να είναι μόνο θέμα λάθους εκτίμησης ή μιας αργόστροφης σκέψης. 

Και γιατί ν’ ασχολείται κανείς με την αριστερά την ώρα που ο αντίπαλος τα σαρώνει όλα; Μα γιατί δεν θα γινόταν τίποτα απ’ όλα αυτά και με εξοργιστική ευκολία, αν η αριστερά δεν γινόταν αρωγός της κυβερνητικής απάτης, αν δεν φώναζε για την πιο γρήγορη εφαρμογή των μέτρων, αν δεν υιοθετούσε 100% το κυρίαρχο αφήγημα.  Αλλά τι να κάνουμε…Έχουμε την αριστερά που μας αξίζει.

11 responses to “Ενώ η επιχείρηση νόμος και τάξη είναι σε εξέλιξη, η αριστερά εμβολιάζεται χαριεντιζόμενη

  1. Σαρωτικούς ελέγχους το βράδυ της Πρωτοχρονιάς υπόσχεται η χουντα του Μητσοτακη μέσω των μιντιακών της φερέφωνων
    Τα γράφουν και στάζει σάλια το στόμα τους.

    «Μπλόκα στους δρόμους, 4.000-5.000 αστυνομικοί επί ποδός, επιφυλακή για κρυφά ρεβεγιόν και χαρτοπαικτικές λέσχες, έλεγχοι για τήρηση του μέτρου αποστολής SMS για τις μετακινήσεις, περιλαμβάνει το μενού των μέτρων που θέτει σε εφαρμογή η ΕΛ.ΑΣ για σήμερα το βράδυ και ανήμερα της πρωτοχρονιάς. …ενώ η ανησυχία για χαλάρωση της συμπεριφοράς, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αύξηση των κρουσμάτων, παραμένει μεγάλη.
    Στην ίδια λογική με τα Χριστούγεννα, έτσι ακριβώς και η Πρωτοχρονιά θα εορταστεί με χιλιάδες αστυνομικούς να επιδίδονται σε συνεχείς ελέγχους και όπου χρειαστεί, να επιβάλουν πρόστιμα, προκειμένου να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός που μπορεί να οδηγήσει σε άνοδο των κρουσμάτων.
    «Δέκα το βράδυ δεν πρέπει να κυκλοφορεί κανείς στους δρόμους. Στις δέκα το βράδυ η πόλη θα πρέπει να είναι νεκρή, για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε ότι οι επόμενες μέρες θα είναι μέρες που θα μπορούμε να μην πάρουμε και άλλα μέτρα», είχε δηλώσει μεταξύ άλλων την Τετάρτη ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
    Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της ΕΛ.ΑΣ, τα μέτρα προβλέπουν :
    – Έλεγχοι στα social media για πάρτι με τραγουδιστές
    – Απαγόρευση κυκλοφορίας 22:00-05:00
    – Κλείσιμο κεντρικών οδών, σταθμών μετρό και αναστολή δρομολογίων
    – Έρευνες όπου χρειαστεί (δηλαδή σε σπίτια) με συνδρομή εισαγγελέα αλλά και χρήση drones.
    Συναθροίσεις έως 9 άτομα και με SMS.Συγκεκριμένα, στα τραπέζια θα μπορούν να βρίσκονται μέχρι 9 άτομα από δύο οικογένειες»

    Προφανως με ολα αυτά δεν χρειαζεται ασχολουμαστε. Το ενδιαφερον μας εστιάζεται στο να φτασει το εμβολιο σε καθε σπιτι και δωρεαν για ολους.

    Μου αρέσει!

  2. Αν έχουμε την αριστερά που μας αξίζει και κατ επέκταση την κυβέρνηση που μας αξίζει, τότε όχι μόνο είμαστε ο λαός που μας αξίζει αλλά ταυτόχρονα μπορούμε να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι απολαμβανουμε και τον καλλίτερο δυνατό κόσμο..

    Και βέβαια αναφερομαι στην ιδεολογική διαπαλη μεταξύ 17ου και 19ου αιώνα όπου τα ζητήματα του ηθικού και του θείου βρίσκονταν αντιμετωπα με τις κοσμογονικες αλλαγές που εφερνε η ένταση της βιομηχανικής επανάστασης και το ορμητικο τσουναμι της επιστήμης.

    Το ζήτημα μιας επικαιροποιημενης κοινωνικής θεολογίας, δηλαδή, κόντρα στο ρεύμα της πλανητικής ολοκλήρωσης δεν είναι ιστορικά κάτι καινούργιο και βέβαια δεν εξαντλείται στην αποτύπωση της διαδρομης από το σπάσιμο των μηχανων μέχρι την επερχόμενη επανάσταση των ιδιων των μηχανων. Η κυρίαρχη πολιτική βιοθεωρια της πανδημίας δεν αποτελεί καινοτομία του κοινωνικού αυτοματισμού αλλά αναγκαίο συμπλήρωμα του υπαρκτου παρασιτικου νεοφιλελευθερισμου..

    Και αν αυτά φαντάζουν κάπως αυτονόητα, αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι πως ο καθένας μας ξεχωριστά μπορεί μέσα από αυτή την κρίση να γίνεται χειροπιαστα και μετρήσιμα προσωπικά καλύτερος, κοινωνικά πιο υπεύθυνος και ιδεολογικά ηθικοτερος. Αυτό με προβληματίζει και οχι τι κάνουν οι λάθος και τα πουληταρια.

    Εμείς θα συμβάλουμε στον εμβολιασμό της κοινότητας, χωρίς χαριεντισμους και αυταπάτες?

    Μου αρέσει!

  3. Δεν καταλαβαινω αν αυτα που γραφεις εδω αναφερονται στο συγκεκριμενο αρθρο ή σε κατι αλλο. Ποια κοινωνικη θεολογια και ποιο ρευμα εναντια στην πλανιτικη ολοκληρωση και ποια πουληρατια. Το μονο που καταλαβα ειναι η τελευταια προταση. Καλυτερα όμως να την απευθυνεις στις αρμοδιες υπηρεσιες. Εμεις δεν υποκαθιστουμε το ΕΣΥ για να αναλάβουμε καποιον εμβολιασμο. Ας φερουν τα εμβολια και ας κανουν τους εμβολιασμους. Αν δεν τους φτανουν τα νατοϊκα της Φαϊζερ ας παρουν απο τα κινεζικα και τα ρωσικα. Ενταξει σε καλυψα;
    Κ.Μ.
    ΥΣ και μια παρακληση. Οταν γραφεις να εχεις υποψη σου οτι αυτοι που θα το διαβασουν θα πρεπει να σε καταλαβαινουν και οχι να κανουν εικασίες. Η τεχντητη νοημoσυνη στις μεταφρασεις εχει φτασει μεχρι το googletranslate. Και τελος παντων γραψε για το αρθρο και οχι για τα παντα. Δεν ειναι ο χωρος εδω για κατι περισσοτερο.

    Μου αρέσει!

  4. Ευχαριστώ για το υστερόγραφο σύντροφε ΚΜ, γιατί ειχα τη σφαλερη εντύπωση ότι περνιεμαι για φανατικός αναγνώστης της σελίδας και κορυφαίος ως τωρα σχολιαστής της. Ορθή η κριτική, λοιπόν, αφου μας διαβάζει και ο κοσμος..

    Στην κατηγορία τωρα ‘με γρίφους μιλάς γέροντα’ να αναφέρω ότι ξεκινώ απ το τελικό συμπέρασμα του άρθρου και παω παρακάτω τη συζήτηση στο ‘τι να κάνουμε εμείς ‘ υπαινισσομενος σε ένα ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο την αέναη σύγκρουση πάνω στο κοινωνικά ηθικο και ωφέλιμο. Το οποίο ποτέ δεν ηταν αυτονόητο οταν απουσίαζε μια παραλλαγή θεολογικής οπτικής, ακόμα και όταν εμείς την απαρνούμαστε είτε σαν ταξική αλληλεγγύη είτε σαν επαναστατικο ωφελος. Η υπόθεση του ηθικού μας πλεονεκτήματος σαν στοιχείο ιδεολογικής υπεροχής παραμένει ιδιαίτερα αμφιβολη σήμερα ποσο μάλιστα οταν επιλέγουμε το ρόλο του τηλεκριτικου..

    Αν, τωρα, επέτρεπα στον εγωισμό μου την υπεράσπιση μιας υποτιθέμενης πληγωμένης αξιοπρέπειας για την επιχειρηματολογηση της αντιληπτικής μου ικανότητας στα ελληνικά είτε έμπαινα στον πειρασμό της παρεθεσης ενος απλου link για να δείξω ότι η Τ. Ν έχει αισθητά ξεπεράσει το γκουγκλτρανσλειτ θα ξεπερνούσα τα αισθητικά όρια της συντροφικης αντιπαράθεσης. Αν ήταν να δοκιμάσω την υπομονή του κόσμου του σαιτ θα το εκανα ίσως μόνο για να μοιραστώ ικανοποίηση για το queen’s gabit, δυσφορία για το the crown και προβληματισμό για το house of cards. Αλλα αυτά είναι για όσους έχουν λογαριασμούς στα σοσιαλ μίντια και πρόσβαση στο Netflix, κατακτήσεις που δε διαθέτω..

    Και για επιστρέψω στη συζήτηση, δε με ενδιαφέρει καθόλου ποιος καπιταλιστης θα πουλήσει εμβόλιο. Νατοϊκος, ξενατοικος. Εμένα με ενδιαφέρει πως μέσα από αυτή την κρίση ο καθένας μας χωριστά και σαν εν δυνάμει παγκόσμιος πόλος επαναστατικής αμφισβήτησης του καπιταλισμού μπορούμε να γινόμαστε απολύτως συγκεκριμένα καλυτεροι. Κομμάτι του οποίου για μενα είναι και ο προβληματισμος για το ρόλο μας απέναντι στον καθολικό εμβολιασμό. Και αν επιμένω στην ανάγκη για ενα άρθρο που θα παίρνει ΚΑΘΑΡΗ θεση στο θέμα δεν είναι για κανω δήθεν κριτική στη φιλελευθερη αντίληψη ‘οποίος φοβάται να πάρει σκύλο η να κάνει το εμβόλιο’ αλλά για να μπορεσω να μετρήσω ξανά τις προκλήσεις της εποχής μας και το ρόλο μας σε αυτή..

    Ενδόμυχοι πόθοι θα μου πεις και ο μοναδικος βιοχρονος πεπερασμένος. Χωρίς χαριεντισμους και γαργάληματα, μονάχα συντροφικους χαιρετισμούς 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Νομιζω ότι το άρθρο του ΚΜ ειναι σωστο και ευστοχο. Διοτι αυτό που παιζεται στην τρεχουσα συγκυρία είναι αν θα καταφερει το κράτος να επιβαλει μεσω της καραντινας και της χρήσης ενός αναξιόπιστου εμβόλιου, μια φτηνη εξασφαλιση αναπαραγωγής της (αναγκαιας για μια κερδοφορα καπιταλιστικη παραγωγή) εργατικης δύναμης. Η αριστερά οφείλει να καταγγείλει αυτή τη φτηνή λύση και να απαιτήσει αύξηση των κοινωνικών δαπανών. Μαζική άρνηση εμβολιασμού θα υποχρεωσει το κράτος να αυξήσει τις δαπάνες για την υγεία και επομενως να αυξησει την αξία του εμπρευματος εργατικη δυναμη. Αν η αναπαραγωγή του εμπορευματος εργατικη δυναμη απαιτει υψηλότερες κοινωνικες δαπανες τοτε αυξανεται η αξια της εργατικης δυναμης. Η αριστερά στα λογια διεκδικει αυξηση των δαπανων για υγεια και παιδεια αλλά έμπρακτα προσαρμοζεται στη φτηνη λυση που επιδιωκει να επιβαλει το αστικο κράτος. Διοτι η αριστερά ουσιαστικά λεει: «Αυτο το εμβολιο έχουμε, τι να κανουμε, ας το δεχτουμε». Μια μαζικη αρνηση εμβολιασμού και μαζικη αρνηση της καραντινας ισως (σηκωνει πολλη συζητηση) αυξησει λιγο τους θανατους λογω covid. Aλλά αυτό το αβεβαιο ενδεχομενο χρησιμοποιει ως οπλο και προσχημα το κράτος και το κεφάλαιο για να επιβαλει τη φτηνη λυση αναπαραγωγης της εργατικης δύναμης.

    Μου αρέσει!

  6. Πάλι δυσκολεύομαι να σε καταλάβω. Οκ μπορεί είναι δικό μου πρόβλημα.
    Όσον αφορά το τελευταίο. Δεν είμαστε υπέρ του καθολικού εμβολιασμού, ειδικά του αναγκαστικού εμβολιασμού. Οπότε δώσε μια διευκρίνιση τι ακριβώς εννοείς εδώ.
    Δεν είμαστε κατά των εμβολίων, ούτε των εμβολίων κατά του κοβιντ, ακόμα κι αν υπάρχουν ανοιχτά ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια τους αλλά και την αποτελεσματικοτητα τους.
    Κυρίως εστιάζουμε στη χρήση του εμβόλου ως ακόμα ένα εργαλείο στη φαρέτρα του κράτους έκτακτης ανάγκης.
    Η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση, η συζήτηση συνεχίζεται. Σε αυτά όμως που λέμε και όχι σε αυτά που μας φορτώνουν αλλά ούτε λέμε ούτε εννοούμε.
    Συντροφικοι χαιρετισμοί στην άλλη μεριά του Ατλαντικού.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s