Απαγορεύουν τις διαδηλώσεις. Δεν θα περάσει!!!

Η κυβέρνηση γράφοντας για ακόμα μια φορά τις δημοκρατικές ελευθερίες στα παλιά της τα παπούτσια,πιστοποιώντας ότι το κράτος έκτακτης ανάγκης ήρθε για να μείνει για πάντα όπως και το χαράτσια της ΔΕΗ, και όλα τα δήθεν έκτακτα μέτρα για να αποφευχθεί η χρεοκοπία. Έτσι και τώρα σε μια νεα επέιδειξη πυγμής η κυβέρνηση την ώρα τελετής  ανάληψης της προεδρίας της ΕΕ, απαγορεύει κάθε κάθε δημόσια υπαίθρια συνάθροιση ή πορεία, με απόφαση του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Αττικής  για λόγους δημόσιας ασφάλειας, κατά το χρονικό διάστημα από 06:00 μέχρι και 24:00 ώρα της Τετάρτης 8 Ιανουαρίου 2014.

Είναι προφανές ότι η απαγόρευση αυτή πρέπει να σπάσει. Ο τσαμπουκάς της κυβέρνησης δεν θα περάσει! Όλοι και όλες στις διαδηλώσεις στις 6 το απόγευμα στα προπύλαια.

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ:

Η τρομοκρατία δεν θα περάσει – Η διαδήλωση θα γίνει

Με μια πρωτοφανή ανακοίνωση της ΓΑΔΑ, η άθλια συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ επιχειρεί να απαγορεύσει την διαδήλωση που έχουν εξαγγείλει για αύριο Τετάρτη οργανώσεις και κινήσεις της Αριστεράς, ανάμεσα σε αυτές και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, (όπως και Σχέδιο Β, ΕΕΚ, ΟΚΔΕ, «Ροσινάντε») ενάντια σε κυβέρνηση, ΕΕ με αφορμή τις φιέστες ανάληψης της ελληνικής προεδρίας.

Η ΓΑΔΑ απαγορεύει την διαδήλωση διότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ καλεί σε συγκέντρωση «ενάντια στον σκοπό» των  εκδηλώσεων ανάληψης της ελληνικής προεδρίας, διότι «είναι δυνατόν να δημιουργηθεί σοβαρός κίνδυνος για την δημόσια ασφάλεια!»,  διότι «σύμφωνα με τις εξαγγελίες των διοργανωτών και τις πληροφορίες των υπηρεσιών επιδιώκουν να  εκφράσουν την αντίθεσή τους» στην ελληνική προεδρία! και τέλος διότι ο «κίνδυνος για την δημόσια ασφάλεια δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αλλιώς, λόγω της εκτιμώμενης συμμετοχής μεγάλου αριθμού πολιτών σε αυτές»!!.

Η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, που μαζί  με την  ΕΕ, εκπρόσωποι των θεσμών της οποίας αποτελούν τους δύο από τους τρεις απεσταλμένους της μισητής τρόικας, οδηγούν στην εξαθλίωση την πλειοψηφία του ελληνικού λαού για να υπηρετήσουν τα συμφέροντα των διεθνών τοκογλύφων, των τραπεζιτών  και του κεφαλαίου, τώρα επιχειρούν να απαγορεύσουν και την αντίθεση, την διαμαρτυρία και τον αγώνα ενάντια στην βάρβαρη αυτή η πολιτική, επιδιώκουν να καταργήσουν δημοκρατικές ελευθερίες και δικαιώματα που ο λαός μας κατέκτησε με αγώνες και αίμα.

Η κυβέρνηση με σειρά παρόμοιων ενεργειών το τελευταίο διάστημα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη επιχειρεί να θέσει σε αμφισβήτηση το ίδιο το δικαίωμα του λαού στην διαδήλωση. Δεν θα τους περάσει

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ καταγγέλλει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την επιχείρηση τρομοκρατίας.  Καλεί όλες τις μαχόμενες δυνάμεις του   κινήματος και της Αριστεράς να καταγγείλουν την πρωτοφανή ενέργεια. Καλεί τους εργαζόμενους, του ανέργους, τη νεολαία να πάρουν μέρος στη συγκέντρωση ενάντια σε κυβέρνηση-ΕΕ, την Τετάρτη το απόγευμα στις 6.00 μμ στα Προπύλαια.

Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ για την απαγόρευση των διαδηλώσεων:

Η απαγόρευση των δημόσιων συγκεντρώσεων και πορειών που για άλλη μια φορά επιβάλλει η κυβέρνηση του μνημονίου, τη στιγμή μάλιστα που η χώρα μας αναλαμβάνει και την προεδρία της ΕΕ, είναι απαράδεκτο γεγονός που ποδοπατάει τα δικαιώματα των πολιτών και συρρικνώνει τη Δημοκρατία. Ο αυταρχικός κατήφορος της κυβέρνησης δεν έχει τελειωμό.

Ανακοίνωση του ΚΚΕ για την απαγόρευση των κινητοποιήσεων

Σοβαρά ερωτηματικά δημιουργεί, σύμφωνα με το ΚΚΕ η «απόφαση της κυβέρνησης και της αστυνομίας για την απαγόρευση των διαδηλώσεων, κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων έναρξης της ελληνικής Προεδρίας της ΕΕ». Όπως σημειώνει το ΚΚΕ σε σχετική ανακοίνωση, σοβαρά ερωτηματικά δημιουργεί «ιδιαίτερα το γεγονός ότι απαγορεύονται οι κινητοποιήσεις, επειδή έχουν σκοπό αντίθετο με τις παραπάνω εκδηλώσεις». «Αυτό το αιτιολογικό ανοίγει το δρόμο για παρεμπόδιση λαϊκών κινητοποιήσεων, όταν το περιεχόμενό τους έρχεται σε αντίθεση με την πολιτική της κυβέρνησης και της ΕΕ. Τέτοιου είδους απαγορεύσεις δεν μπορούν να σταματήσουν την αντίθεση μεγάλου τμήματος του λαού μας, όπως και άλλων λαών σε χώρες της Ευρώπης, ενάντια στη λυκοσυμμαχία του κεφαλαίου που είναι η ΕΕ», καταλήγει το ΚΚΕ.

8 responses to “Απαγορεύουν τις διαδηλώσεις. Δεν θα περάσει!!!

  1. «επιδιώκουν να καταργήσουν δημοκρατικές ελευθερίες και δικαιώματα που ο λαός μας κατέκτησε με αγώνες και αίμα»
    Δεν «κατέκτησε», του χαρίστηκαν με τη μεταπολίτευση. Και έκαναν τόσο καλή χρήση τους οι «επαναστάτες» με τις συνεχείς προβοκάτσιες (αναφέρω τις 2 κυριότερες : επίθεση του ΕΚΚΕ, το 1975, στην αμερικάνικη πρεσβεία, «σπάσιμο» της απαγόρευσης για πορεία στην πρεσβεία, το 1980, με 2 νεκρούς) όσο και με χουλιγκανισμούς, βανδαλισμούς, εμπρησμούς, σπασίματα και καταστροφές – και άλλους 3 νεκρούς το 2010 στη Μαρφίν, που για τον πολύ κόσμο να φαίνεται απόλυτα δικαιολογημένη η σημερινή απαγόρευση.
    Πότε θα αποφασίσει η αριστερά να τσακίσει τους προβοκάτορες και τους κουκουλοφόρους; Όσο δεν το κάνει, ο απλός πολίτης αφενός θα ταυτίζει το κίνημα με τους προβοκάτορες, αφετέρου θα βρίσκει όλο και πιο δικαιολογημένα τα μέτρα ενάντια στις διαδηλώσεις.

    Μου αρέσει!

  2. Να σου πως την αλήθεια, δεν ξέρω. Ειδικά για την επίθεση του ΕΚΚΕ, μπορεί να διαφωνεί μαι και προέρχεται από κάποιο μείγμα ΕΚΚΕ και ΜΛ-ΚΚΕ. Δεν είμαι, όμως, σίγουρος.
    Θα ήθελα, πάντως, τη γνώμη σου γι’ αυτές μου τις απόψεις. Ευχαριστώ.

    Μου αρέσει!

  3. ο «απλός πολίτης» τι είναι; Μετρήσιμο μέγεθος; Ο μέσος όρος του αθροίσματος των πολιτικών πεποιθήσεων του λαού; Επαναστατικό υποκείμενο;

    Λυπάμαι που θα σου χαλάσω το όνειρο. Ο «μέσος πολίτης» δεν ενδιαφέρεται για το αν θα φύγουν οι «κουκουλοφόροι» από τις διαδηλώσεις. Δεν ενδιαφέρεται καν για τις διαδηλώσεις. Δεν ενδιαφέρεται καν για το κίνημα, να μη σου πω δεν ενδιαφέρεται καν για την πολιτική. Ο μέσος πολίτης θα βρίσκει πάντα δικαιολογημένα τα μέτρα ενάντια στις διαδηλώσεις, όποια και αν είναι αυτά.

    Εσύ είσαι αυτός που επέλεξε να διαμορφώσει την πολιτική του θέση με βάση τα όσα θέλει «ο μέσος πολίτης», δεν σου φταίω εγώ. Αν καταφέρεις ποτέ να γίνεις αρεστός στον «μέσο πολίτη» σφύρα μου.

    Μου αρέσει!

  4. Στο αυτόφωρο ο Παύλος Αντωνόπουλος: όλοι αύριο Πέμπτη 9/1 στις 11:00 στα δικαστήρια της Ευελπίδων

    Σε επιχείρηση τρομοκράτησης του εργατικού κινήματος και των πρωτοπόρων κομμουνιστικών δυνάμεων επιχειρείται να εξελιχθεί η σύλληψη του συντρόφου Παύλου Αντωνόπουλου ο οποίος θα περάσει από δίκη με την αυτόφωρη διαδικασία αύριο το πρωί στις 11:30.
    Η παραπαίουσα κυβέρνηση επιλέγει το δρόμο της τρομοκρατίας και της ανοικτής καταστολής των μαζικών αγώνων της εργατικής τάξης και των πρωτοπόρων αγωνιστών και συλλογικοτήτων της – καθώς αδυνατεί να ενσωματώσει στρατηγικά τον κόσμο της εργασίας – σε μια προσπάθεια να περάσει άρον – άρον ό,τι προλαβαίνει. Το αντεργατικό πρόσωπο της Ευρωπαϊκής Ένωσης του κεφαλαίου δεν μπορεί να κρυφτεί ούτε με την λυσσαλέα φιλό – ΕΕ προπαγάνδα των ΜΜΕ ούτε και με απαγορεύσεις και καταστολή των αγώνων των εργαζομένων ενάντια στην ΕΕ.
    • Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
    • Ο ΑΓΩΝΑΣ για ΕΞΟΔΟ από την ΕΕ του κεφαλαίου και ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ της δεν τρομοκρατείται
    • ΑΝΑΤΡΟΠΗ της κυβέρνησης του κεφαλαίου από τους αγώνες των εργαζομένων
    • ΚΑΜΙΑ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΑΥΛΟΥ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
    • ΟΛΕΣ/ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 9/1, 11:00

    Μου αρέσει!

  5. Kαρολε δεν έχω μόνο άλλη γνώμη για τα συγκεκριμένα που αναφέρεις, αλλά διαφωνώ και με το πνεύμα σου εν γένει. Το κράτος δεν λειτουργεί με το θυμικό. Αυτό είναι το αβ του μαρξισμού. Είναι οργανο καταπίεσης στα χέρια της άρχουσας τάξης και εγγυητής της αναπαραγωγής του συστηματος. Πράγματι πολλές από τις κατακτησεις που λες «χαρίστηκαν» μόνο όμως στο βαθμό που αυτό βοηθούσε στην αναπαραγωγή του συστήματος. Βοηθώντας στην ενσωμάτωση των κοινωνικών διαμαρτυριών και κυρίως των κάθε είδους εκπροσώπων των «από κάτω». Ακόμα όμως και έτσι, δεν σταματάμε να υπερασπιζόμαστε και να χρησιμοποιούμε τις δημοκρατικές ελευθερίες.
    Αυτό που λές για το ΕΚΚΕ, πολυτεχνείο 80 και «προβοκάτορες» για μένα είναι ίδιες περιπτώσεις και δεν τις θεωρώ επ’ ουδενί «προβοκάτσια. Αντιθέτως είμαι υπέρ της προκλησης των αντοχών του αντιπάλου. Να φτάνουμε και να ξεπερνάμε τα όρια της αστικής νομιμότητας. Της αστικής μην το ξεχνας. Δεν προκειται δηλαδή για «κακή χρήση» ή κατάχρηση των δημοκρατικών ελευθεριών. Αυτό μπορεί να το λέει ο Δενδιας ή ένας εισαγγελέας και όχι ένας κομμουνιστής. Για μας αυτή η νομιμότητα έιναι για τα σκουπίδια. Αναγκαζόμαστε να κινούμαστε εντος της όχι από θέση αρχής αλλά για λόγους τακτικής. Αν μπορούμε θα την τσακίσουμε. Σε τελευταία ανάλυση αυτός ε΄ναι ο στόχος μας μια άλλη νομιμότητα, αυτή της εργατικής εξουσίας, των σοβιέτ σε τελευταία ανάλυση του κομμουνισμού και μιας αταξικής κοινωνίας.
    Οι «απλοί πολίτες» είναι μια κατηγορία που δεν με ενδιαφέρει. Μας απασχολούν μόνο οι ενεργοί πολίτες. Οι «απλοι πολίτες» είναι μια ιδεολογική κατασκευή σαν αυτή της «κοινής γνώμης». Μπορεί να την χρησιμοποιεί καθημερινά ο κάθε Πρετεντέρης, αλλά να την χρησιμοποιεί ένας μαρξιστής είναι εντελώς απαράδεκτο.
    Κουκουλοφόροι, χούλιγκαν και προβοκάτορες είναι η άρχουσα τάξη και οι κρατικοί και παρακρατικοί μηχανισμοί της. Οι οποίοι λειτουργούν εν πλήρη συνείδηση των σκοπών τους. Εξάλλου κάθε αντίδραση προς αυτούς εκλαμβάνεται ως προκληση. ακόμα και μια ειρηνική διαδήλωση όπως η χθεσινή που απαγορεύτηκε πριν καν ξεκινήσει, χωρίς την παραμικρή πρόκληση, με τους μπάτσους να έχουν καταλάβει τα ιστορικά προπύλαια. Όλα αυτά φαίνεται δεν σε απασχολούν. Το μόνο που σκέφτεσαι μετά απ’ όλα αυτά είναι να το καταστείλεις εσύ τους «προβοκάτορες» πριν την αστυνομία του κράτους έκτακτης ανάγκης. Απορώ πια μαζί σου. Σκέφτεσαι αυτά που γράφεις;
    Και συμφωνώ απόλυτα με τον Human pride για το «μέσο πολίτη».

    Μου αρέσει!

  6. Φίλε Human pride,
    θα μπορούσα κι εγώ με τη σειρά μου να σε ρωτήσω τι είναι «λαός», ή «επαναστατικό υποκείμενο». Εν πάση περιπτώσει, νομίζω όταν λέμε «απλός πολίτης» εννοούμε τη μεγάλη πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας, δηλαδή, τους μικροαστούς. Διαβάζοντας στις «Δύο τακτικές της σοσιαλδημοκρατίας στη δημοκρατική επανάσταση» του Λένιν ότι «Το προλεταριάτο πρέπει να κάνει τη σοσιαλιστική επανάσταση παίρνοντας μαζί του τη μάζα των μισοπρολεταριακών στοιχείων του πληθυσμού για να τσακίσει με τη βία την αντίσταση της αστικής τάξης και να παραλύσει την αστάθεια της αγροτιάς και των μικροαστών», νομίζω ότι πρέπει οι πράξεις μας να καθοδηγούνται από τη σκέψη πώς θα καταφέρουμε να «παραλύσουμε την αστάθεια» του «μέσου πολίτη». «Παράλυση της αστάθειας» σημαίνει να αποτρέψουμε τη μικροαστική μάζα να συνταχθεί με την αστική τάξη ενάντια στο προλεταριάτο, να αποσπάσουμε τη μάζα αυτή από την επιρροή της αστικής τάξης
    Λες πως ο μέσος πολίτης δεν ενδιαφέρεται καν για τις διαδηλώσεις, το κίνημα, την πολιτική. Συμφωνώ απόλυτα. Όμως, από το να μην ενδιαφέρεται μέχρι να είναι ενάντια στις διαδηλώσεις και στο κίνημα, δηλαδή, έτοιμος να συνταχθεί με την αστική τάξη, υπάρχει διαφορά. Όσο εμείς αφήνουμε τους κουκουλοφόρους να προβοκάρουν, να σπάνε μαγαζιά, να καίνε κτίρια και ανθρώπους και έτσι να δυσφημούν τις διαδηλώσεις και το κίνημα, ρίχνουμε νερό στο μύλο της αντίδρασης. Για τη μικροαστική μάζα στη σοσιαλιστική επανάσταση, το καλύτερο που μπορούμε να επιδιώξουμε είναι η ουδετερότητα και το άριστο η ευμενής ουδετερότητα. Στη χειρότερη περίπτωση, η συμπαράταξή της με την αστική τάξη.
    Ο «μέσος πολίτης», ο μικροαστός, δεν έχει κανένα λόγο να είναι ενάντια στους προλετάριους που διαδηλώνουν ενάντια στα αφεντικά τους. Δε θέλει, όμως, ταραχές. Θέλει «τάξη και ασφάλεια». Κι όταν βλέπει να διαταράσσεται η τάξη από κουκουλοφόρους, που χωρίς κανένα λόγο σπάνε τράπεζες, μαγαζιά, αυτοκίνητα, όταν σε κάθε διαδήλωση κλείνει τρέμοντας τα ρολά για να γλιτώσει τη βιτρίνα του κι εμείς, με τη στάση μας, του δείχνουμε ότι ακόμα κι αν είμαστε στα λόγια αντίθετοι με τέτοιες ενέργειες, στην ουσία θεωρούμε αυτούς που τις κάνουν σα «δικά μας παιδιά», το παιχνίδι το έχουμε χαμένο.
    Ναι, αυτή τη στιγμή ο «μέσος πολίτης» βρίσκει δικαιολογημένα τα μέτρα κατά των διαδηλώσεων (αν και όχι όλα). Αυτό, όμως, δεν είναι νομοτελειακό να γίνεται πάντα. Νομοτελειακό το κάνει η συμπεριφορά της «αριστεράς» (από τη μεταπολίτευση και δώθε) απέναντι στους αναρχικούς, τους κουκουλοφόρους, τους μπαχαλάκηδες, τους σπασιματίες, τους εμπρηστές και τους πλιατσικολόγους.
    Αν εγώ επέλεξα να διαμορφώσω την πολιτική μου θέση «με βάση τα όσα θέλει ο μέσος πολίτης», εσύ, για το συγκεκριμένο θέμα, πώς διαμορφώνεις την πολιτική σου θέση; Με βάση όσα θέλει ποιος; Ο εργάτης; Ο κοινωνικός επαναστάτης; Και τι θέλει αυτός; Να σπάνε οι βιτρίνες και να γίνονται εμπρησμοί και πλιάτσικα;
    Φίλε, αν φροντίσουμε να καταδικάσουμε έμπρακτα τους χουλιγκανισμούς στις διαδηλώσεις και να δει ο «μέσος πολίτης» ότι εμείς όχι μόνο δεν έχουμε καμιά σχέση με τους κουκουλοφόρους, αλλά, τους τσακίσαμε όταν επιδίδονταν σε «άσκοπες καταστροφές» (δηλαδή, μη απαραίτητες για την εξέγερση, ή την αντίσταση στην αστυνομία και το στρατό), θα φτάσει ακόμα και στο σημείο να δικαιολογήσει τις «αναγκαίες καταστροφές» την ώρα της μάχης.
    Δε θα επιδιώκουμε να γίνουμε αρεστοί στο «μέσο πολίτη», θα επιδιώκουμε να κερδίσουμε το σεβασμό του και ίσως και την εκτίμησή του.

    Μου αρέσει!

  7. Φίλε kseeath,
    βασικά συμφωνώ με όσα λες για το κράτος και την αστική νομιμότητα. Το θέμα για μένα είναι : αν τη νομιμότητα αυτή τη σπάμε για να τη σπάμε (δηλαδή, για να κάνουμε το κέφι μας), ή τη σπάμε για να κάνουμε κάτι ωφέλιμο για την εργατική τάξη, που η αστική τάξη το απαγορεύει. Π.χ. αν σε μια απεργία, ο εργοστασιάρχης φέρει απεργοσπάστες, χρέος μας είναι να σπάσουμε την αστική νομιμότητα του «δικαιώματος στην εργασία» και να μην τους αφήσουμε να μπουν στο χώρο δουλειάς, όσα ΜΑΤ και αν παρατάξει η αστική τάξη.
    Το να γίνεται, όμως, μια διαδήλωση και κάποιοι να σπάνε βιτρίνες, ή να καίνε και να πλιατσικολογούν κι εμείς να το ανεχόμαστε, ξέροντας ότι έτσι δυσφημείται και η διαδήλωση και, γενικότερα, το κίνημα, νομίζω ότι είναι ολέθριο λάθος.
    Για τα δύο γεγονότα που χαρακτήρισα «προβοκάτσιες» : και η επίθεση του ΕΕΚΕ στην πρεσβεία και η προσπάθεια να σπάσει η απαγόρευση το 1980, ήταν αποφάσεις μικρών ομάδων σε σχέση με τον όγκο των διαδηλωτών, που κρατήθηκαν μυστικές από τη μεγάλη μάζα των διαδηλωτών και εκδηλώθηκαν ξαφνικά με αποτέλεσμα η αστυνομία να χτυπήσει ΟΛΗ τη διαδήλωση, δηλαδή, ανθρώπους που δεν είχαν καμιά διάθεση να συγκρουστούν με την αστυνομία και ήταν και εντελώς απροετοίμαστοι. Γι’ αυτό τα 2 αυτά γεγονότα τα αποκαλώ «προβοκάτσιες» ενάντια στη μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου. Αν είχαν συγκροτήσει δική τους διαδήλωση και έκαναν το ίδιο, μπορεί να το ενέκρινα ή όχι, αλλά, δε θα το θεωρούσα «προβοκάτσια». Αντίθετα, αν ήταν απόφαση όλης της διαδήλωσης και στη μια και στην άλλη περίπτωση, θα το επιδοκίμαζα. Όπως βλέπεις, δεν είμαι υπέρ της αστικής νομιμότητας ντε και καλά. Επιδοκιμάζω όμως μόνο τις μαζικές ενέργειες και όχι τις ενέργειες των «πεφωτισμένων», που προβοκάρουν τις μάζες, προκαλώντας την αστυνομία να ξεσπάσει επάνω τους.
    Όσο δε για τα σπασίματα, εμπρησμούς, κλπ. όλα αυτά είτε δυσφημούν το κίνημα και στρέφουν προς τα δεξιά τους μικροαστούς, είτε χρησιμεύουν σαν άλλοθι των αγριοτήτων της αστυνομίας και της καταστολής των διαδηλώσεων. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 1980 με τους δύο νεκρούς, όποιος πέρασε από τη Σταδίου και είδε όλες τις βιτρίνες σπασμένες, θα σκέφτηκε «μωρέ, εδώ έγινε ολόκληρη μάχη, φυσικό ήταν να υπάρξουν και νεκροί», ή, «τέτοια που έκαναν οι διαδηλωτές, τι να σου κάνει και η αστυνομία;». Και γι’ αυτό, παρόλο που και η Κανελλοπούλου και ο Κουμής δολοφονήθηκαν εν ψυχρώ, το ζήτημα σε 2-3 μέρες θάφτηκε και κανείς δεν το ανακίνησε από τότε.
    Λες ότι δε σε απασχολούν οι «απλοί πολίτες», αλλά, μόνο οι ενεργοί. Κι όμως θα έπρεπε να σε απασχολεί το πώς οι «απλοί» θα γίνουν «ενεργοί». Εκτός και πιστεύεις ότι οι ενεργοί πολίτες γεννήθηκαν ενεργοί και οι απλοί γεννήθηκαν απλοί και το έχουν και οι μεν και οι δε στο DNA τους.
    Το θέμα είναι αν υπάρχουν «απλοί» πολίτες σε αντίθεση με τους ενεργούς και όχι αν τον όρο αυτόν τον χρησιμοποιεί ο Πρετεντέρης. Και βέβαια υπάρχουν, όπως το δέχεσαι κι εσύ, μόνο που εσένα δε σ’ ενδιαφέρουν. Μην ξεχνάς όταν παραπονέθηκαν στο Χριστό γιατί όλο στους αμαρτωλούς πήγαινε, τους απάντησε «μα εγώ τους αμαρτωλούς ήρθα να σώσω!».

    Λες : «Κουκουλοφόροι, χούλιγκαν και προβοκάτορες είναι η άρχουσα τάξη και οι κρατικοί και παρακρατικοί μηχανισμοί της». Αν το λες μεταφορικά, θα σε ρωτήσω : και με τους κουκουλοφόρους, τους χούλιγκαν και τους προβοκάτορες των διαδηλώσεων τι γίνεται; Είναι «παρακρατικοί μηχανισμοί» της άρχουσας τάξης; Και αν είναι, γιατί τους αφήνουμε ανενόχλητους να δυσφημούν το κίνημα; Όπως το κίνημα δεν μπορεί να προχωρήσει ιδεολογικά αν δεν τσακίσει τον οπορτουνισμό (ακόμα δε χειρότερα, αν τον χαϊδεύει), έτσι δεν μπορεί να προχωρήσει πρακτικά, αν δεν τσακίσει τους προβοκάτορες (ακόμα δε χειρότερα, αν τους χαϊδεύει).
    Όσο για την «πρόκληση των αντοχών του αντιπάλου», μου φαίνεται πολύ επικίνδυνη άποψη για την κατάσταση που βρίσκεται το εργατικό κίνημα σήμερα στην Ελλάδα, αλλά, δε θα ήθελα να το σχολιάσω, αν δεν το κάνεις πιο λιανά, μήπως το παίρνω στραβά.
    Μου λες ότι δε με απασχολεί η απαγόρευση μιας ειρηνικής διαδήλωσης και οι μπάτσοι που κατέλαβαν τα ιστορικά Προπύλαια. Φυσικά και με απασχολεί, αλλά, θυμάμαι τόσες και τόσες ειρηνικές διαδηλώσεις που έκαναν την Αθήνα κόλαση. Ας πούμε ότι η διαδήλωση θα ήταν απολύτως ειρηνική (αν και μεταξύ μας, το πιθανότερο είναι πως δε θα ήταν). Μπορείς να κατηγορήσεις την κυβέρνηση επειδή φυσάει το γιαούρτι όταν έχει καεί στο χυλό; Και μη βιαστείς να με βγάλεις και οπαδό της κυβέρνησης. Ότι και να πούμε οι δυο μας, το θέμα είναι τι εντύπωση δημιουργεί στη μεγάλη μάζα του πληθυσμού ή όποια συμπεριφορά μας. Δεν καταλαβαίνεις ότι μετά από δεκαετίες ηρωικών αγώνων των κουκουλοφόρων και λοιπών συντρόφων τους, η μεγάλη μάζα δικαιολογεί πλήρως την απαγόρευση της διαδήλωσης της Τετάρτης;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε